mandag 13. februar 2012

Settekasse, bestemorstriper og en veldig god gryterett





Jeg har fiffet opp en settekasse fra Kremmerhuset med isblå maling og retrotapet. Nå henger den på hobbyrommet mitt og jeg oppbevarer tape og andre småting i den.

Jeg har også begynt på et nytt hekleprosjekt; et stort slumreteppe/sengeteppe i bestemorstriper. Det er en stund siden jeg har heklet, så det var hyggelig å starte på noe nytt.

Helt til sist må jeg tipse om en oppskrift på en veldig god gryterett. Oppskriften er Jamie Oliver sin og inneholder godsaker som gulrot, pastinakk, rødvin og muskatgresskar - anbefales virkelig! Oppskriften finner du her.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Denne ble søt!
Og gryta høres digg ut :)
Ha en fin kveld!

Hildemor sa...

Superfengende settekasse:), herlig farge.
Gryteretten så kjempegod ut:)
Klem Hilde

Anna Marie Weinreich sa...

Skønt tapet du har brugt :)


KH Anna

Groskro sa...

Gleder meg til å se hekleteppet ditt ferdig, men settekassen Stina Ballerina, den ble knallfin!! Du er så flink med mønster og farger :-)

Svenja sa...

beautiful "settekasse", i had one as a child, maybe i will get one again, looks so nice:)
Love from Germany, Svenja

Rikke - fargesirkelen sa...

Deilige farger =)

elviras drops sa...

Herlig farge på den settekassa, har ei settekasse eg skal male og dekorere, vart inspirert til å male den isblå!
Kjempefin blogg du har, eg legg meg som følger:-)
Håper du går vidare i utfordring om vårleg vegg, synes din var ein av dei finaste!
Klem frå Mari

Fiffiga Systrar sa...

så fin den blev och virkningsprojektet ser härligt ut i färgerna! kram emelie och elin

Nika Vintage sa...

Una preciosidad la estanteria de color verde agua!
Saludos!
Veronica.

Los mundos de Nika Vintage.

shygirl sa...

Så flott denne ble og den gryta så god ut. :-)
Hvordan har du fått hengt opp den settekassen?
Jeg har akkurat malt et par slike, men er litt usikker på hva slags oppheng jeg skal bruke bak får å få dem på veggen.
Ha en fin dag. :)

Obat Perangsang wanita sa...

I like it this really good information
Pelangsing Cepat

Vimax Canada sa...

nice blog thanks you for sharing

Bio Slim Herbal sa...

good post, i like it